Någon som köpt skalm till Oakley solbrillor och vet vad sånt kan kosta?

nikasp

Medlem
En skalm till mina Commit SQ försvann i helgen efter att jag "krockat", en kille gick in i mig med axeln före pga trängsel. Jag har mailat Oakley nu och hoppas jag slipper kassera solbrillor för 1500 spänn. Någon som köpt just en skalm och vet om det handlar om en hundring eller "för dyrt för ett par 1 år gamla bricker".

De skriver såhär så jag hoppas jag kan få tag på en ny skalm till icke-ockerpris:
"Sometimes all you need is the little bits to make your sunglasses like new again. We sell the main earsock and nosepeice kits online but for older styles or ones not listed we can usually help. Either drop us an email or give us a call confirming the style you have and one of our agents will be able to process these as a small parts order, prices start at €10 / £8."

Skicka mig en bild och info på bågen samt artikelnumret (står på insidan av skalmen, om det är den skalmen du har kvar).
jtengvall@oakley.com

Har dem hemma men ska kolla ikväll. Är rätt säker på att det är den skalm som sitter på min vänstra sida som försvann och är hyfsat säker på att det är Commit SQ (en dambåge då jag inte har så brett face). Laddar upp en bild så länge. Tack på förhand också :) Kommer mail senare ikväll.

Senast ändrad:

@jet: du har mail med bilder och den båge jag tror det är. Är väldigt säker på att det är Commit SQ. Tjoa till om det hjälper med att jag tar något mått eller så.

Har mejlet och tittar på det imorgon.

Ser ut att lösa sig på ett riktigt bra sätt. Stort tack jet (och Oakley)! Lär handla ett par till snart då jag hann bli sugen på andra linser.

Tillbaka
Topp