Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Någon som provat Atomic 2003:or ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dustbin_Dan" data-source="post: 20881" data-attributes="member: 28198"><p>Är det en skida av den typen du är ute efter så testa även Dynastar skicross och Salomon crossmax. Fjolårets modeller av dessa borde man kunna få lös till en billigare... penning. Hanson i Åre tex sålde nya crossmax med bindning för 4000? har jag för mig att det var, och har dom kvar av den så är det säkert prutbart. Har åkt en del på skicross och det är en klart potent pistskida. Men är pengar inget problem så skulle jag nog kunna tänka mig ett par supercross. Förresten finns det några fler skidnamn med cross eller börjar fantasin ta slut snart?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dustbin_Dan, post: 20881, member: 28198"] Är det en skida av den typen du är ute efter så testa även Dynastar skicross och Salomon crossmax. Fjolårets modeller av dessa borde man kunna få lös till en billigare... penning. Hanson i Åre tex sålde nya crossmax med bindning för 4000? har jag för mig att det var, och har dom kvar av den så är det säkert prutbart. Har åkt en del på skicross och det är en klart potent pistskida. Men är pengar inget problem så skulle jag nog kunna tänka mig ett par supercross. Förresten finns det några fler skidnamn med cross eller börjar fantasin ta slut snart? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Någon som provat Atomic 2003:or ?
Tillbaka
Topp