Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Någon som provat Atomic 2003:or ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tanndalenexperience" data-source="post: 20882" data-attributes="member: 16239"><p>Jag såg de där "Salomon Crossmax 10 Pilot" laggen på Hanson i våras och det var ett riktigt bra pris på dem, man får mkt skida och bindning för de pengarna! Samtidigt så är det ju många som höjder just de skidorna till skyarna...Så är man ekonomiskt "smart" skulle man helt klart slå till om det finns några kvar nu...</p><p></p><p>Jag vet inte varför, men jag har blivit lite "anti" Salomon och att de gör bra grejer är det inget snack om saken om, men deras design tycker jag är långt ifrån smakfull och lyckad. Dessutom så har de blivit så himla vanliga, var och varannan kotte i liftkön har ett par Crossmax eller Scream under fötterna, känns roligare att åka på skidor som inte är lika vanliga...</p><p></p><p>Dynastaren är helt klart ett bra alternativ !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tanndalenexperience, post: 20882, member: 16239"] Jag såg de där "Salomon Crossmax 10 Pilot" laggen på Hanson i våras och det var ett riktigt bra pris på dem, man får mkt skida och bindning för de pengarna! Samtidigt så är det ju många som höjder just de skidorna till skyarna...Så är man ekonomiskt "smart" skulle man helt klart slå till om det finns några kvar nu... Jag vet inte varför, men jag har blivit lite "anti" Salomon och att de gör bra grejer är det inget snack om saken om, men deras design tycker jag är långt ifrån smakfull och lyckad. Dessutom så har de blivit så himla vanliga, var och varannan kotte i liftkön har ett par Crossmax eller Scream under fötterna, känns roligare att åka på skidor som inte är lika vanliga... Dynastaren är helt klart ett bra alternativ ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Någon som provat Atomic 2003:or ?
Tillbaka
Topp