Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Någon som provat Atomic 2003:or ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dustbin_Dan" data-source="post: 20888" data-attributes="member: 28198"><p>Känner att diskussionen börjar svänga mot GS-racing och fördelarna med såna lagg. Jag har ofta tillgång till testskidor från dom flesta märken och testar därför så mkt jag kommer åt. Fetskidor (+90 midja) kör jag i stort sett bara då föret tillåter det(Åre haha ironi) Den slutsats jag kommit till är att den skida jag åker på "privat", alltså även kvällsskidåkning i januari i lundsrappet är......... Völkl V-pro!! Skulle tom kunna åka bana utan att skämmas. Ohyggligt allsidig skida. Enda gången jag inte tyckt dom räckt till riktigt är sent på våren i djup slaskoffpist. Och då för att dom känts för spinkiga. Visserligen då i jämförelse med Extrem Bigblock och Head Monster 85.</p><p>Men naturligtvis så är det min personliga åsikt om vad som passar mig och min åkstil och intresse.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dustbin_Dan, post: 20888, member: 28198"] Känner att diskussionen börjar svänga mot GS-racing och fördelarna med såna lagg. Jag har ofta tillgång till testskidor från dom flesta märken och testar därför så mkt jag kommer åt. Fetskidor (+90 midja) kör jag i stort sett bara då föret tillåter det(Åre haha ironi) Den slutsats jag kommit till är att den skida jag åker på "privat", alltså även kvällsskidåkning i januari i lundsrappet är......... Völkl V-pro!! Skulle tom kunna åka bana utan att skämmas. Ohyggligt allsidig skida. Enda gången jag inte tyckt dom räckt till riktigt är sent på våren i djup slaskoffpist. Och då för att dom känts för spinkiga. Visserligen då i jämförelse med Extrem Bigblock och Head Monster 85. Men naturligtvis så är det min personliga åsikt om vad som passar mig och min åkstil och intresse. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Någon som provat Atomic 2003:or ?
Tillbaka
Topp