Lediin Ny medlem 2007-01-16 någon som ska till Stubaier Gletcher V 8? #1 Jag och en tjejpolare åker ner då med en bussresa och kommer bo vid neustift ungefär. Några fler som åker ner?? Kan va skoj o veta..
Jag och en tjejpolare åker ner då med en bussresa och kommer bo vid neustift ungefär. Några fler som åker ner?? Kan va skoj o veta..