Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Någon som testat beställa från http://www.telemark-pyrenees.com ....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 89161" data-attributes="member: 12152"><p>Jag beställt skidor, hudar och turbindningar därifrån och de är väldigt proffsiga i sitt agerande. I mitt fall kom jag över 600 Euro i slutsumma och slapp därmed undan frakten helt. </p><p></p><p>Förra vintern var det dessutom en svensk (Andreas tror jag han hette) som jobbade där. Det känns bra att kunna ringa ner och prata svenska med någon i personalen om det är något som är oklart eller om det strular med leveranser.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 89161, member: 12152"] Jag beställt skidor, hudar och turbindningar därifrån och de är väldigt proffsiga i sitt agerande. I mitt fall kom jag över 600 Euro i slutsumma och slapp därmed undan frakten helt. Förra vintern var det dessutom en svensk (Andreas tror jag han hette) som jobbade där. Det känns bra att kunna ringa ner och prata svenska med någon i personalen om det är något som är oklart eller om det strular med leveranser. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Någon som testat beställa från http://www.telemark-pyrenees.com ....
Tillbaka
Topp