Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
inte fan blir det nå tull för det ligger i frankrike.....
har själv bestället ett par stegjärn och min polare köpte ett par skidor därfrån förra säsongen, inga problem med beställningen
Jag beställt skidor, hudar och turbindningar därifrån och de är väldigt proffsiga i sitt agerande. I mitt fall kom jag över 600 Euro i slutsumma och slapp därmed undan frakten helt.
Förra vintern var det dessutom en svensk (Andreas tror jag han hette) som jobbade där. Det känns bra att kunna ringa ner och prata svenska med någon i personalen om det är något som är oklart eller om det strular med leveranser.
ahh oj läste lite dåligt, men då blire billigare iaf :P räknade på det utan vat åså gånger 25%(vet inte va momsen ligger på men körde på det där iaf). nåjo då vet jag iaf. men det är prisvärt å köpa därifrån antar jag?