Wippeh> Nej, det blir det dyrare priset. Den billigare kolumnen är för länder utom EU, tex Norge som jag har fattat det.
Jag citerar PSX: "Däremot betalar du alltid skatt (moms) i landet du beställer varan från om du är privatperson". Med andra ord ska du betala "VAT".