Någon som testat K2 Pontoon ?

Hade ni förväntat er det lr? Det är kanske en handfull på TGR och Epic Ski som har testat/kommer testa närmsta veckan... Vänta en månad eller två, då börjar de väl dyka upp i de amerikanska skidbodarna på de stora orterna. Förhoppningsvis finns det ngn svensk säsongare där som är trevlig och dumpar en liten rad eller två efter att han har åkt på dom...

Finns juh på alpingaraget, såg dom idag där...sjuk design, den som designade den måste vart hög:S

Kul skida. Inte lika lättåkt som spatulan men helt värd at prova på en puderdag. Kräver dock lite anorlunda åkteknik än en vanlig skida. Finns som testskida på Okay shop i engelberg.

Går det att førklara varfør den shapen inte ær lika lættåkt som spatulan? Ær på gång at bygga mig ett par extra feeeta puderlagg, var meningen det skulle bli spatula shape med mera bredd. MEN sedan jag fick syn på Pontoon så ær jag inte lika sæker.
Vet någon om den kan finnas som testskida i Livigno?

var hittar du pontoon på sport-conrad, fins de andra nya k2 skidorna där me?
var?

Gå in under news, där finns dom... Men jag är nog ganska säker på att dom är slutsålda! Man får vänta till hösten... De hade ju dom i paket med M18 för 599€ förrut, fan att man itne köpte...

Tillbaka
Topp