greggan Aktiv medlem 2006-03-10 Någon som testat några av dessa nästa års skidor? #1 Atomic de nya Big Daddy (Fetare än årets) Elan 1111 (Ser grymt intressanta ut) Såg dessa lagg i Engelberg men fick inga utlåtanden! Några andra lagg som jag gärna vill höra ett utlåtande om är K2 Pontoon. S/
Atomic de nya Big Daddy (Fetare än årets) Elan 1111 (Ser grymt intressanta ut) Såg dessa lagg i Engelberg men fick inga utlåtanden! Några andra lagg som jag gärna vill höra ett utlåtande om är K2 Pontoon. S/
S Snatty Ny medlem 2006-03-11 Någon som testat några av dessa nästa års skidor? #2 Nej men jag Har seett nästa års Scratch i Zermatt. Sidorna e fett snygga, de ska het scratch freestyle ooch e vita och lita svarta
Nej men jag Har seett nästa års Scratch i Zermatt. Sidorna e fett snygga, de ska het scratch freestyle ooch e vita och lita svarta
busmissen Medlem 2006-03-12 Någon som testat några av dessa nästa års skidor? #3 får förhoppningsvis prova pontoon imorgon, återkommer med utlåtande
Oll-e Ny medlem 2006-03-12 Någon som testat några av dessa nästa års skidor? #4 jag ska bli först med att testa pontoon i en isig svart pist
H Hasse Guest 2006-03-12 Någon som testat några av dessa nästa års skidor? #5 Testade Pontoon en dag i Andermatt.. Sjunker fint i puder, är ju en utveckling av Spatula så..*ler*