Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Någon som testat Opinion 108 Charger?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 1072778" data-attributes="member: 12152"><p>Jag håller med. Den är riktigt lyckad. En välbalanserad kombo mellan lekfullheten från Opiniongeometrin och Extrems högpresterande dubbeltitanalkonstruktion. Bra bett, svar och stabilitet och trots detta lättkörd med tanke på den biffiga konstruktionen. Jag körde en del på en av de sista prototyperna som jag tyckte var för bettig för min smak och lite vridigt bångstyrig, men det justerades sen till slutversionen där Patrik på Skidfabriken la på sin magiska hand och hittade helt rätt när träkärnan justerades. De bra egenskaperna från protoserien behölls samtidigt som de negativa egenskaperna trimmades bort. En kanonskida för den som står på lite mer och tycker att Opinion 108 är kul, men lite för snäll. Rekommenderas varmt. Jag är ju lite partisk, men jag tycker att det är en av de bästa chargerinriktade skidorna på marknaden i år.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 1072778, member: 12152"] Jag håller med. Den är riktigt lyckad. En välbalanserad kombo mellan lekfullheten från Opiniongeometrin och Extrems högpresterande dubbeltitanalkonstruktion. Bra bett, svar och stabilitet och trots detta lättkörd med tanke på den biffiga konstruktionen. Jag körde en del på en av de sista prototyperna som jag tyckte var för bettig för min smak och lite vridigt bångstyrig, men det justerades sen till slutversionen där Patrik på Skidfabriken la på sin magiska hand och hittade helt rätt när träkärnan justerades. De bra egenskaperna från protoserien behölls samtidigt som de negativa egenskaperna trimmades bort. En kanonskida för den som står på lite mer och tycker att Opinion 108 är kul, men lite för snäll. Rekommenderas varmt. Jag är ju lite partisk, men jag tycker att det är en av de bästa chargerinriktade skidorna på marknaden i år. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Någon som testat Opinion 108 Charger?
Tillbaka
Topp