Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Någon som testat Opinion 108 Charger?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corin" data-source="post: 1072868" data-attributes="member: 54815"><p>Jag provade äntligen chargern igår! Vilken skida! Satan se fort den går! </p><p></p><p>I Gränsen just nu är det vindpinat och ojämnt, men det var verkligen inga problem med Chargern. Skidorna var helt lugna hela tiden, och det var verkligen en fråga om att åkaren gav sig före skidorna. De är ordentligt väldämpade och ordentligt styva, och de kräver helt klart sin åkare. Missförstå mig rätt, de är inte svåra att hantera eller olekfulla, men för att nå sin fulla potential ska de åkas hårt. De jag provade hade också helt fruktansvärt vassa kanter, vilket gjorde att de var svåra att vrida runt om man hade lagt dom på kant, de vill åka rena skär och inget annat. Med med lite benböj och lite mer lätthanterliga kanter så blir det en skida som funkar precis överallt i precis alla farter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corin, post: 1072868, member: 54815"] Jag provade äntligen chargern igår! Vilken skida! Satan se fort den går! I Gränsen just nu är det vindpinat och ojämnt, men det var verkligen inga problem med Chargern. Skidorna var helt lugna hela tiden, och det var verkligen en fråga om att åkaren gav sig före skidorna. De är ordentligt väldämpade och ordentligt styva, och de kräver helt klart sin åkare. Missförstå mig rätt, de är inte svåra att hantera eller olekfulla, men för att nå sin fulla potential ska de åkas hårt. De jag provade hade också helt fruktansvärt vassa kanter, vilket gjorde att de var svåra att vrida runt om man hade lagt dom på kant, de vill åka rena skär och inget annat. Med med lite benböj och lite mer lätthanterliga kanter så blir det en skida som funkar precis överallt i precis alla farter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Någon som testat Opinion 108 Charger?
Tillbaka
Topp