jaså, du är 14 år? överraskande.MEstenberg sa:Den är jävligt ful iaf
nej jag förstår mc blingeling att DU inte skulle banga på den...MC_BLINGELING sa:Skitpimp jacka fan, skulle inte banga på att skaffa en sådan. Men är det inte typ en team jacka? Typ som kartellen kläder.
BTW vad står dt på den ?
måste den vara japansk för det? hade det varit ett japanskt märke hade det nog stått skrivet på japanska i stället. alla skidor med japansk design är ju inte japanska...theoJ sa:den är japansk antagligen, står ju OKINAWA nederst, och har en fet drake på sig =)
Du har inget sinne för äkta skönhet unge pad-o-wan :S Den e ju mkt snyggare en era oversizade klänningar från H&M lolNHjelm sa:nej jag förstår mc blingeling att DU inte skulle banga på den...MC_BLINGELING sa:Skitpimp jacka fan, skulle inte banga på att skaffa en sådan. Men är det inte typ en team jacka? Typ som kartellen kläder.
BTW vad står dt på den ?
den var, hmm, ja juste! ful..
hahaha :DMC_BLINGELING sa:Du har inget sinne för äkta skönhet unge pad-o-wan :S Den e ju mkt snyggare en era oversizade klänningar från H&M lolNHjelm sa:nej jag förstår mc blingeling att DU inte skulle banga på den...MC_BLINGELING sa:Skitpimp jacka fan, skulle inte banga på att skaffa en sådan. Men är det inte typ en team jacka? Typ som kartellen kläder.
BTW vad står dt på den ?
den var, hmm, ja juste! ful..
joo! den måste vara japansk!!! :DLee-nus sa:måste den vara japansk för det? hade det varit ett japanskt märke hade det nog stått skrivet på japanska i stället. alla skidor med japansk design är ju inte japanska...theoJ sa:den är japansk antagligen, står ju OKINAWA nederst, och har en fet drake på sig =)![]()
jag tror att den är kinesisktheoJ sa:joo! den måste vara japansk!!! :DLee-nus sa:måste den vara japansk för det? hade det varit ett japanskt märke hade det nog stått skrivet på japanska i stället. alla skidor med japansk design är ju inte japanska...theoJ sa:den är japansk antagligen, står ju OKINAWA nederst, och har en fet drake på sig =)![]()
whaat? det står ju okinawa på det med asfeta bokstäver, det är en japansk ö ditt nöt! :DKinkan sa:jag tror att den är kinesisktheoJ sa:joo! den måste vara japansk!!! :DLee-nus sa:måste den vara japansk för det? hade det varit ett japanskt märke hade det nog stått skrivet på japanska i stället. alla skidor med japansk design är ju inte japanska...![]()
![]()
dude, jag har bott i japan och pratar flytande japanska.theoJ sa:whaat? det står ju okinawa på det med asfeta bokstäver, det är en japansk ö ditt nöt! :D
I just got owned hahaha :DLee-nus sa:dude, jag har bott i japan och pratar flytande japanska.theoJ sa:whaat? det står ju okinawa på det med asfeta bokstäver, det är en japansk ö ditt nöt! :D
japan har eget alfabet, och det ser inte ut som vårt kan jag lova dig.
känns mer troligt att den varit japansk om det varit skrivet på japanska...?