Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag gjorde felet att köpa en hjälm som suger och det kände man direkt. men snygg va den allt. (giro nine mx.) den sitter bra co hjag har gett den bra kritik tills i helgen. fan va damp jag fick. nåväl Peak hjälmen är egentligen en scott hjälm.Lima-ko sa:Den är grymt snygg, och? Jag trodde det var passformen på huvudet, samspelet med ens goggles samt hur den känns i övrigt som spelade roll. är jag ute och cyklar eller?
Sen har jag aldrig hört att Peak gjort eller gör hjälmar, men om de nu gör det så finner du nog de enklast i en Peak General Store. Torde väl finnas en i Västerås, annars så har ju Stockholm bäst utbud.
du orka nog inte läsa hela mitt inlägg, eftersom du inte noterade att jag lagt till: "ifall du bor i närheten eller har vägarna förbi"Drakbabis sa:Ska han åka ned till Malmö om han bor i Västerås? Mitt förslag är att han drar antingen till Peak Performance i Täby eller i Örebro.
Jo, men med ett enkelt klick till hans presentation så kan man ta reda på var han bor. Tydligen orkade inte du kolla det.j0han09 sa:du orka nog inte läsa hela mitt inlägg, eftersom du inte noterade att jag lagt till: "ifall du bor i närheten eller har vägarna förbi"Drakbabis sa:Ska han åka ned till Malmö om han bor i Västerås? Mitt förslag är att han drar antingen till Peak Performance i Täby eller i Örebro.
jag tror inte han får nå svar av det där. han bor inte i malmö lr var fan de va punktslut.Drakbabis sa:Jo, men med ett enkelt klick till hans presentation så kan man ta reda på var han bor. Tydligen orkade inte du kolla det.j0han09 sa:du orka nog inte läsa hela mitt inlägg, eftersom du inte noterade att jag lagt till: "ifall du bor i närheten eller har vägarna förbi"Drakbabis sa:Ska han åka ned till Malmö om han bor i Västerås? Mitt förslag är att han drar antingen till Peak Performance i Täby eller i Örebro.![]()