Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Någon som vill guida i Engelberg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chrtur" data-source="post: 1198413" data-attributes="member: 45343"><p>[USER=83225]@Pillard[/USER] Jag förstår inte riktigt frågan? Om jag skulle ha något emot om man själv vill åka offpist så är svaret nej. Att ta betalt för att guida utan rätt certifikat, är svaret ja.</p><p></p><p>Nu jämför du ju också två yrken i OLIKA länder! Det blir ju fel som jag skrev tidigare...och sedan kan man ju ta en evig diskussion om varför olika yrken skall ta betalt olika och anledningarna till detta.</p><p></p><p>Ni har ju även fått Schweiziska guiders riktlinjer för arvode.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chrtur, post: 1198413, member: 45343"] [USER=83225]@Pillard[/USER] Jag förstår inte riktigt frågan? Om jag skulle ha något emot om man själv vill åka offpist så är svaret nej. Att ta betalt för att guida utan rätt certifikat, är svaret ja. Nu jämför du ju också två yrken i OLIKA länder! Det blir ju fel som jag skrev tidigare...och sedan kan man ju ta en evig diskussion om varför olika yrken skall ta betalt olika och anledningarna till detta. Ni har ju även fått Schweiziska guiders riktlinjer för arvode. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Någon som vill guida i Engelberg
Tillbaka
Topp