Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Någon som vill guida i Engelberg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chrtur" data-source="post: 1198436" data-attributes="member: 45343"><p>Vi blandar ihop olika frågeställningar här tycker jag och logiken sätter ett sprätt på oss själva nu.</p><p></p><p>För att vara tydlig: Jag ser inga problem med att någon åker offpist utan guide eftersom det sker på eget ansvar och bergen skall vara till för alla. MEN, om du betalar någon så anser jag att du lägger ansvaret på någon, dvs det handlar om konsumentprodukter, och då skall det göras med certifierade guider enligt lagar och förordningar. Det är för mig återigen en ansvarsfråga och ganska tydligt. Vad anser du?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chrtur, post: 1198436, member: 45343"] Vi blandar ihop olika frågeställningar här tycker jag och logiken sätter ett sprätt på oss själva nu. För att vara tydlig: Jag ser inga problem med att någon åker offpist utan guide eftersom det sker på eget ansvar och bergen skall vara till för alla. MEN, om du betalar någon så anser jag att du lägger ansvaret på någon, dvs det handlar om konsumentprodukter, och då skall det göras med certifierade guider enligt lagar och förordningar. Det är för mig återigen en ansvarsfråga och ganska tydligt. Vad anser du? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Någon som vill guida i Engelberg
Tillbaka
Topp