Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Någon som vill guida i Engelberg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gazza1" data-source="post: 1198452" data-attributes="member: 97821"><p>De lagar och förordningar som finns där finns av en anledning och ska självklart respekteras. Det är inte mycket att diskutera kring egentligen.</p><p>Det jag var ute efter är säkert på en hårfin gräns huruvida det är regelrätt guidning om vi ska vara helt ärliga. </p><p></p><p>återigen så anser jag att prisbilden är helt skev för den produkt som jag då vill köpa. Ligger problemet hos mig eller hos guiderna? Säkerligen både och men att som guide helt bortse sin del i en orimlig prissättning blir helt skevt. Då får man sitta och beklaga sig över ”snåla” kunder.</p><p>Dessutom skrev jag ett ganska långt inlägg lite högre upp</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gazza1, post: 1198452, member: 97821"] De lagar och förordningar som finns där finns av en anledning och ska självklart respekteras. Det är inte mycket att diskutera kring egentligen. Det jag var ute efter är säkert på en hårfin gräns huruvida det är regelrätt guidning om vi ska vara helt ärliga. återigen så anser jag att prisbilden är helt skev för den produkt som jag då vill köpa. Ligger problemet hos mig eller hos guiderna? Säkerligen både och men att som guide helt bortse sin del i en orimlig prissättning blir helt skevt. Då får man sitta och beklaga sig över ”snåla” kunder. Dessutom skrev jag ett ganska långt inlägg lite högre upp [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Någon som vill guida i Engelberg
Tillbaka
Topp