Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Någon som vill guida i Engelberg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1198467" data-attributes="member: 83225"><p>Så klart att det går att utbilda olika typer. Att du kan anpassa tjänsten hjälper ju inte eftersom du vill ha maxbetalt för din tid.</p><p>Att hela Europa är ett bakåtsträvande och protektionistiskt elände kan väl inte komma som en nyhet för någon? Jag ser inte det som något positivt, snarare som ett bevis på att vi är rätt inskränkta ändå. Jag har problem med samma grundprincip till vardags också. Lagstiftare som utgår ifrån att folk inte kan göra bra val och ta ansvar för sina val utan därför reglerar sönder för alla de som vill ta ansvar. Världen skulle bli en bättre plats om man gjorde tvärtom. Låt folk ta större ansvar för sina egna liv och när de gör korkade val så låt dem inte skylla ifrån sig</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1198467, member: 83225"] Så klart att det går att utbilda olika typer. Att du kan anpassa tjänsten hjälper ju inte eftersom du vill ha maxbetalt för din tid. Att hela Europa är ett bakåtsträvande och protektionistiskt elände kan väl inte komma som en nyhet för någon? Jag ser inte det som något positivt, snarare som ett bevis på att vi är rätt inskränkta ändå. Jag har problem med samma grundprincip till vardags också. Lagstiftare som utgår ifrån att folk inte kan göra bra val och ta ansvar för sina val utan därför reglerar sönder för alla de som vill ta ansvar. Världen skulle bli en bättre plats om man gjorde tvärtom. Låt folk ta större ansvar för sina egna liv och när de gör korkade val så låt dem inte skylla ifrån sig [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Någon som vill guida i Engelberg
Tillbaka
Topp