Någon som vill ha boende i St.anton från mitten/slutet av dec? 1 plats

Tedfred

Ny medlem
Hrrmm..Alla verkar ha problem med att hitta boende i Anton. Jag har råkat hamna i en sits där
jag kanske måste bli av med ytterligare en plats väldigt snart. Skulle bott med en kompis på Haus Anita med en hyra på 15 euro natten. Nu ska inte min kompis med, så den platsen har jag lovat bort till ngn trevlig person. Sen har jag själv fått jobb, inklusive boende. Så om allt stämmer där flyttar jag dit snarast, och då finns där en plats till kvar...och då kanske jag kan få tillbaka pengarna jag betalt i förskott...=)
Hör av er ni som är intresserade.....

Jo, det låter intressant! Vad är det för boende, dubbelrum med dusch/wc!? Vad menas med mitten av dec? Och för att ställa ytterliggare än fråga, vem är den andra trevliga personen för en typ!?

ha de

Jeg er veldig interesert. Er det fortsatt ledig plass? Det høres ut som en god pris, er det en god leilighet? Har du en mail jeg kan nå deg på? Min er: Iver_Mytting@hotmail.com

finns platsen fortfarande kvar???????
riktigt intresserad
raj_raj_2000@hotmail.com

hej, jag heter cecilia och är just nu i ischgl, drar till st anton imorgon fredag och är jätte behövande av boende, sa jag delar gärna, sms:a mig pa 073 648 62 60

Tyvärrr sü har jag flyttat därifrün nu..jobbar pü ett annat ställe, sü platsen finns inte kvar..ledsen

Tillbaka
Topp