Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Någon som vill ha boende i St.anton från mitten/slutet av dec? 1 plats
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tedfred" data-source="post: 97048" data-attributes="member: 42512"><p>Hrrmm..Alla verkar ha problem med att hitta boende i Anton. Jag har råkat hamna i en sits där</p><p>jag kanske måste bli av med ytterligare en plats väldigt snart. Skulle bott med en kompis på Haus Anita med en hyra på 15 euro natten. Nu ska inte min kompis med, så den platsen har jag lovat bort till ngn trevlig person. Sen har jag själv fått jobb, inklusive boende. Så om allt stämmer där flyttar jag dit snarast, och då finns där en plats till kvar...och då kanske jag kan få tillbaka pengarna jag betalt i förskott...=) </p><p>Hör av er ni som är intresserade.....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tedfred, post: 97048, member: 42512"] Hrrmm..Alla verkar ha problem med att hitta boende i Anton. Jag har råkat hamna i en sits där jag kanske måste bli av med ytterligare en plats väldigt snart. Skulle bott med en kompis på Haus Anita med en hyra på 15 euro natten. Nu ska inte min kompis med, så den platsen har jag lovat bort till ngn trevlig person. Sen har jag själv fått jobb, inklusive boende. Så om allt stämmer där flyttar jag dit snarast, och då finns där en plats till kvar...och då kanske jag kan få tillbaka pengarna jag betalt i förskott...=) Hör av er ni som är intresserade..... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Någon som vill ha boende i St.anton från mitten/slutet av dec? 1 plats
Tillbaka
Topp