Någon som vill hänga på till Chamonix?!

milano

Ny medlem
Hej!
Jag har en ledig lägenhet mitt i Chamonix Sud, för 6 personer. den kostar 3000kr/mån.
mellan den 3 dec o 28 april. än så länge är vi två tjejjer o en kille.
skriv till mig för mer info,,
ha det fint..

Senast ändrad:
Hej jag och min tjej Elin är sugen på en säsong i ett lite större skid system än Åre. vi har sökt en massa jobb runt om i eropa och jobb finns det. problemet verkar vara boende. var ligger dessa lägenheter. vem hyr ut dem?,hur stora är dem? vad kostar de per lägenhet.

Hej jag och min tjej Elin är sugen på en säsong i ett lite större skid system än Åre. vi har sökt en massa jobb runt om i eropa och jobb finns det. problemet verkar vara boende. var ligger dessa lägenheter. vem hyr ut dem?,hur stora är dem? vad kostar de per lägenhet.

Mvh Adam & Elin

Hej, det låter trevligt. Jag har också tänkt att åka ned på egenhand. Jag blir klar med utbildningen i slutet av Jan, så jag kan först komma ned från 1. feb. Har tänkt och stanna i cirka 3 mån, men om jag har fortfarande lågan tänd så kanske längre. Jag har aldrig bumsat tidigare, men har åkt mycket trots det. Gillar mest off pist, har aldrig åkt park.
Det hade varit grymt att bo ihop med några som brinner för puderåkning!
Ha det // Rikard

Tja..E en kille som e jävligt sugen. de låter riktigt bra... skulle man kunna komma ner i mitten på jan i så fall...
Har ni jobb och allt sånt fixat innan ni åker ner??
e de 3000kr per skalle??
Hur kommer ni ner ditt om man får fråga??

Ha de // Ulf

Tja, är sjukt sugen på att göra en säsong nere i chamonix. Om inte platserna är uppbokade är jag grymt sugen på att höra mer, hade ni tänkt att jobba där nere. Och när kan man senast komma ner isådanafall. Soo long Nina

Tillbaka
Topp