Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
några bra ställen i karlstad
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ME2" data-source="post: 125415" data-attributes="member: 43117"><p>jag har varit ute och kollat lite locations själv eftersom vi i kompisgänget också spelar in lite filmer. Vid universitetet finns väldigt många rails den mest intressant som jag ska försöka mig på i år är den feta trappan framför 11an huset. Nere i kronparken finns även där några fina rails dock är inte det ett så jätte trevligt ställe alla timmar på dagen...karlstads ghetto.. ett jävligt fint rail finns utmed kanalen som skiljer själva city och haga den ligger dock bakom en stor metall grind så det blir klättra av och railning kanske inte uppskattas av invånarna.. Sen har jag lite secret spots runt i skogarna men de delar jag inte med mig av :P</p><p>men va fan i karlstad finns tonvis av goarails det är bara att hita stan kanske hålla till i de lite mer backiga stadsdelarna typ rud och kronoparken..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ME2, post: 125415, member: 43117"] jag har varit ute och kollat lite locations själv eftersom vi i kompisgänget också spelar in lite filmer. Vid universitetet finns väldigt många rails den mest intressant som jag ska försöka mig på i år är den feta trappan framför 11an huset. Nere i kronparken finns även där några fina rails dock är inte det ett så jätte trevligt ställe alla timmar på dagen...karlstads ghetto.. ett jävligt fint rail finns utmed kanalen som skiljer själva city och haga den ligger dock bakom en stor metall grind så det blir klättra av och railning kanske inte uppskattas av invånarna.. Sen har jag lite secret spots runt i skogarna men de delar jag inte med mig av :P men va fan i karlstad finns tonvis av goarails det är bara att hita stan kanske hålla till i de lite mer backiga stadsdelarna typ rud och kronoparken.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
några bra ställen i karlstad
Tillbaka
Topp