Några bra uteställen i Åre!?

Hej!
Underar om jag kan få lite tips påbra nattklubbar i Åre?
Hur är det om man är 18? det är vi nämligen?

Vore sjysst att få lite tips!

dock e det 20 på båda de ställerna...sen så är vakterna relativt hårda...men lycka till så ses vi där uppe!

Dippan?? Va det nån som rekommenderade dippan?! Det mest skitnödiga stället i åre! va där på nyår... det sämsta stället jag varit på tror jag, en massa vattenkammade solarieseglare med canadian geek jackor överallt, dålig stämning också, nä fy fan!
Så mitt tips är det senare alternativet antar jag, har inte varit där men det kan ju fan inte va sämre!

Calle-Warnelov: Kunde inte sagt det bättre själv! Bygget var helt ok enligt mig iaf, men ingen höjdare det heller.

Finns lite mindre ställen vid Åre torg, fast det är klart, man kanske inte skall definiera dem som nattklubbar. Åk skidor istället, och sup hemma...

Bygget e fan en av sveriges bästa ställen. Ni har bara inte fattat det än. Gör 3 säsonger o häng där på tisdagarna. Finns inget bättre i hela landet!

+ att dippan e ofta bra på söndagar.

Slut, frågor? Framåt

Q

jag rekommenderade inte dippan, tipsade bara om dess existens. men som qvenner säger, bygget är ett trevligt ställe.

som sagt kan absolut inte ge dippan någon som helst cred... bygget däremot ÄR åres bästa ställe, jävligt skönt att dem har något för alla ! biblioteket är inte helt fel (om man blir insläppt dvs) med tanke på mina för hängiga brallor och sneekers så blir ja oftast portad vid dörren :s

Var där nu vecka 8, besökte både Dippan och Bygget. Kan inte säga annat än att bägge ställena är fruktansvärt dåliga. Gällande ålder var i alla fall inte Dippan något problem, är också 18 men kom in utan några som helst svårigheter. Bygget var nästan lika hemskt det, men dock aningen bättre. Är svårare att komma in där dock om man saknar kontakter. Men lycka till, är ni bara tillräckligt berusade har ni säkert kul vart ni än går, nästan i alla fall. Trevlig resa och tack för mig.

Finns det några fler nattklubbar nu än vad det gjorde för 7-8 år sedan, var ett tag sedan jag var ute i Åre? :)

Är uppe nu v.11, något särskilt som händer. Är 31 år så åldersgränsen borde jag klara gott.

Tillbaka
Topp