Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Några frågor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dundret0970" data-source="post: 612705" data-attributes="member: 67983"><p>öva snurrar på så små hopp som möjligt tills en början, när du lägger t ex 360 säkert i ett typ gupp så kan du börja köra större och större</p><p></p><p>edit: ojj såg inte att du rikta in dig på backflip! har faktiskt inte gjort ett ordentligt backflipförsök under min karriär, haha, men de är nog definitivt ett plus att kunna de på matta!</p><p></p><p></p><p>backflip =lättare, skönare, men läskigare att göra</p><p>frontflip = svårare både tekniskt och siktmässigt, men mycket lättare att våga (antar de är för att de känns säkrare för nacken typ?)</p><p></p><p>hoppas jag var till nån hjälp!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dundret0970, post: 612705, member: 67983"] öva snurrar på så små hopp som möjligt tills en början, när du lägger t ex 360 säkert i ett typ gupp så kan du börja köra större och större edit: ojj såg inte att du rikta in dig på backflip! har faktiskt inte gjort ett ordentligt backflipförsök under min karriär, haha, men de är nog definitivt ett plus att kunna de på matta! backflip =lättare, skönare, men läskigare att göra frontflip = svårare både tekniskt och siktmässigt, men mycket lättare att våga (antar de är för att de känns säkrare för nacken typ?) hoppas jag var till nån hjälp! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Några frågor!
Tillbaka
Topp