Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Några som ska säsonga i Saalbach 08/09?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Flummflicka" data-source="post: 447101" data-attributes="member: 84822"><p>Har fått jobb i Saalbach från dec - april och tänkte se om det fanns några flera här som hade tänkt ta sig ner då? <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p></p><p>Har vart där en gång tidigare en vecka, men mottager gärna bra tips på härligt skidåkning (helst utanför pisten). Och annat värt att veta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Flummflicka, post: 447101, member: 84822"] Har fått jobb i Saalbach från dec - april och tänkte se om det fanns några flera här som hade tänkt ta sig ner då? :) Har vart där en gång tidigare en vecka, men mottager gärna bra tips på härligt skidåkning (helst utanför pisten). Och annat värt att veta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Några som ska säsonga i Saalbach 08/09?
Tillbaka
Topp