Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Några som ska säsonga i Saalbach 08/09?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonasjonas" data-source="post: 447180" data-attributes="member: 50420"><p>Funderar på det. Vi är 4st (2 killar två tjejer) som ska någonstans i Österrike iaf. Har gjort en säsong i saalbach för några år sen. Du lär inte bli besviken. Vart har du fått jobb? Finns många bra guldkorn utanför pisterna men de lär du dig när du kommer dit <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> Men jag har en del åk som inte liknar något annat och då har jag ändå åkt lite överallt i europa sen barnsben, men blir väl så när man säsongar, man lär sig ställena.</p><p></p><p>Något som är värt att veta är kanske att du ska fixa en bil (eller lära känna någon som har bil) och köpa liftkortet Salzburg SuperSkiCard som gäller lite överallt (bad gastein, zell am See, kitzbuhel, lofer, st johann osv osv) så du kan dra iväg lite när du vill och testa nya områden. kostar 4700 kr så det är jvligt billigt jämfört med andra ställen. får ju trots allt 220 mil pist för pengarna....</p><p></p><p>Har du frågor är du välkommen att höra av dig.</p><p></p><p>by the way, Hinterhag Alm vid kohlmais liften, glöm aldrig det du.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonasjonas, post: 447180, member: 50420"] Funderar på det. Vi är 4st (2 killar två tjejer) som ska någonstans i Österrike iaf. Har gjort en säsong i saalbach för några år sen. Du lär inte bli besviken. Vart har du fått jobb? Finns många bra guldkorn utanför pisterna men de lär du dig när du kommer dit ;) Men jag har en del åk som inte liknar något annat och då har jag ändå åkt lite överallt i europa sen barnsben, men blir väl så när man säsongar, man lär sig ställena. Något som är värt att veta är kanske att du ska fixa en bil (eller lära känna någon som har bil) och köpa liftkortet Salzburg SuperSkiCard som gäller lite överallt (bad gastein, zell am See, kitzbuhel, lofer, st johann osv osv) så du kan dra iväg lite när du vill och testa nya områden. kostar 4700 kr så det är jvligt billigt jämfört med andra ställen. får ju trots allt 220 mil pist för pengarna.... Har du frågor är du välkommen att höra av dig. by the way, Hinterhag Alm vid kohlmais liften, glöm aldrig det du. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Några som ska säsonga i Saalbach 08/09?
Tillbaka
Topp