Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Några som ska säsonga i Saalbach 08/09?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonasjonas" data-source="post: 448484" data-attributes="member: 50420"><p>Tänkte bara flika in med lite info om Salzburg SuperSkiCard som liftkortet heter. Innan den 4e gäller det billigaste priset i år så du inte missar det. se nedan:</p><p></p><p>"pre sale until 04.12.2008 497,00 euro</p><p>sale from 05.12.2008 555,00 euro"</p><p></p><p></p><p><a href="http://www.salzburgsuperskicard.com/en/" target="_blank">http://www.salzburgsuperskicard.com/en/</a></p><p></p><p>adressen till liftkortshemsidan. (kanske kan köpa online om du inte hinner ner innan den 4e)</p><p></p><p>för övrigt, om det är fler som funtar på saalbach så skriv en rad. the more the merrier...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonasjonas, post: 448484, member: 50420"] Tänkte bara flika in med lite info om Salzburg SuperSkiCard som liftkortet heter. Innan den 4e gäller det billigaste priset i år så du inte missar det. se nedan: "pre sale until 04.12.2008 497,00 euro sale from 05.12.2008 555,00 euro" [URL]http://www.salzburgsuperskicard.com/en/[/URL] adressen till liftkortshemsidan. (kanske kan köpa online om du inte hinner ner innan den 4e) för övrigt, om det är fler som funtar på saalbach så skriv en rad. the more the merrier... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Några som ska säsonga i Saalbach 08/09?
Tillbaka
Topp