Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Några som ska säsonga i Saalbach 08/09?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonasjonas" data-source="post: 449108" data-attributes="member: 50420"><p>så lite så.</p><p></p><p>ja till 99% iaf så blir det saalbach. Skulle vilja testa något annat men de andra vill gärna till saalbach så då hänger jag ju såklart med. Har några kompisar som bor där praktiskt taget året runt så det är ju inte fel att hälsa på dem heller <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Tror vi var typ 60st skandinavier om man räknar med de som jobbade för resebolagen (som var hemma 1 vecka, saalbach en vecka osv) om det är mkt vet jag inte. Säkert fler i st anton och Åre måste det ju vara flera 100 pers som säsongar. Men 60 räckte gott och väl <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Alla känner alla så det är ju ganska soft.</p><p></p><p>jonas_s81@hotmail.com är min mail ifall du undrar över något mer.</p><p></p><p>ha de</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonasjonas, post: 449108, member: 50420"] så lite så. ja till 99% iaf så blir det saalbach. Skulle vilja testa något annat men de andra vill gärna till saalbach så då hänger jag ju såklart med. Har några kompisar som bor där praktiskt taget året runt så det är ju inte fel att hälsa på dem heller :) Tror vi var typ 60st skandinavier om man räknar med de som jobbade för resebolagen (som var hemma 1 vecka, saalbach en vecka osv) om det är mkt vet jag inte. Säkert fler i st anton och Åre måste det ju vara flera 100 pers som säsongar. Men 60 räckte gott och väl :) Alla känner alla så det är ju ganska soft. jonas_s81@hotmail.com är min mail ifall du undrar över något mer. ha de [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Några som ska säsonga i Saalbach 08/09?
Tillbaka
Topp