Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Några som ska säsonga i Saalbach 08/09?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="morgontrott" data-source="post: 459436" data-attributes="member: 54132"><p>tjenare, sitter i saalbach just nu... varit här i 3 år nu... helt rätt ställe att göra säsong på!! Vart ska du arbeta? Känner varenda kotte här vid detta laget... kan även inflika att vi fick vår första snö förra veckan, stannade inte länge men prognosen säger att från o me inatt lär vi få en hel del....</p><p></p><p>gällande svenskar o sånt, de skönaste me saalbach är att alla hänger me all, oavsett nationalitet, snöa itne in dig på att de måste va svenskar, för då blir umgängeskretsen ganska liten.... de e en massa sköna engelsmän här också, o holland är väl representerat här(eller mest i hinterglemm)....</p><p></p><p>ett par tips till skidåkningen, försök hitta ett par lokalbefolkade personer som kan visa offpisten, de e de bästa me saalbach, folk åker nära pisten, men tar inga längre turer, med andra ord, när man vet vart man ska ta vägen(eller har nån som visar) då finns de e galet stort utbud... </p><p>Ja jobbar som bergsguide på sommrarna här o skidlärare på vintern, ägnar större delen av sommaren att reka nya offpist ställen o till vintern har man alltid en massa nya ideér så satsa på att hitta nån lokalbegåvning, då blir de en oförglömlig offpist vinter....</p><p></p><p>vi ses på bobbys!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="morgontrott, post: 459436, member: 54132"] tjenare, sitter i saalbach just nu... varit här i 3 år nu... helt rätt ställe att göra säsong på!! Vart ska du arbeta? Känner varenda kotte här vid detta laget... kan även inflika att vi fick vår första snö förra veckan, stannade inte länge men prognosen säger att från o me inatt lär vi få en hel del.... gällande svenskar o sånt, de skönaste me saalbach är att alla hänger me all, oavsett nationalitet, snöa itne in dig på att de måste va svenskar, för då blir umgängeskretsen ganska liten.... de e en massa sköna engelsmän här också, o holland är väl representerat här(eller mest i hinterglemm).... ett par tips till skidåkningen, försök hitta ett par lokalbefolkade personer som kan visa offpisten, de e de bästa me saalbach, folk åker nära pisten, men tar inga längre turer, med andra ord, när man vet vart man ska ta vägen(eller har nån som visar) då finns de e galet stort utbud... Ja jobbar som bergsguide på sommrarna här o skidlärare på vintern, ägnar större delen av sommaren att reka nya offpist ställen o till vintern har man alltid en massa nya ideér så satsa på att hitta nån lokalbegåvning, då blir de en oförglömlig offpist vinter.... vi ses på bobbys! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Några som ska säsonga i Saalbach 08/09?
Tillbaka
Topp