Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Några som ska säsonga i Saalbach 08/09?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonasjonas" data-source="post: 459448" data-attributes="member: 50420"><p>godkväll morgontrött.</p><p></p><p>Känner också några kottar där nere så det är inte omöjligt att det är samma. Du har inte nån tips på jobb redan nu? ska ju som sagt ner i år igen. Även tips om boende kanske? Har ju mailat pension hagleitner och några andra klassiker. Tänkte att du kanske har hört något från nån som hyr ut.</p><p></p><p>Hörde om snön, satt och kollade på webkamera när det snöade. Vad gör man inte för att få en glimt av snö vid denna årstiden i sverige? <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Som sagt ja, syns på bobbys, jag bjuder på en runda kvalitativ bowling</p><p></p><p>hej</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonasjonas, post: 459448, member: 50420"] godkväll morgontrött. Känner också några kottar där nere så det är inte omöjligt att det är samma. Du har inte nån tips på jobb redan nu? ska ju som sagt ner i år igen. Även tips om boende kanske? Har ju mailat pension hagleitner och några andra klassiker. Tänkte att du kanske har hört något från nån som hyr ut. Hörde om snön, satt och kollade på webkamera när det snöade. Vad gör man inte för att få en glimt av snö vid denna årstiden i sverige? :) Som sagt ja, syns på bobbys, jag bjuder på en runda kvalitativ bowling hej [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Några som ska säsonga i Saalbach 08/09?
Tillbaka
Topp