Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Några som ska säsonga i Saalbach 08/09?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Flummflicka" data-source="post: 460121" data-attributes="member: 84822"><p>Jag ska jobba på enzian... något du känner till? </p><p></p><p>Och nej då, jag snöar verkligen inte in mig på svenskar. Ser jättemkt fram emot att träffa folk från andra ställen. Är alltid kul och bra. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p></p><p>När börjar folk i allmänt droppa in för säsongen? Och när drar folk hem? </p><p></p><p>Skrev ju i din gästbok nu också och undrarde om skidor och så... <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Flummflicka, post: 460121, member: 84822"] Jag ska jobba på enzian... något du känner till? Och nej då, jag snöar verkligen inte in mig på svenskar. Ser jättemkt fram emot att träffa folk från andra ställen. Är alltid kul och bra. :) När börjar folk i allmänt droppa in för säsongen? Och när drar folk hem? Skrev ju i din gästbok nu också och undrarde om skidor och så... :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Några som ska säsonga i Saalbach 08/09?
Tillbaka
Topp