NÅn Mer Som Är Sugen PÅ Åkning Typ Nu

tovetovelito

Ny medlem
Söker bra gäng som är sugna på en trip NÅNSTANS antingen innan jul eller typ nyår eller veckan efter. Måste åka men saknar folk som kan joina. Åker bra :):):):)

Åre eller Japan whatevs, cash finns (skön osv).

Puss plz

Jag åker från Stockholm på söndag, sen lämnar vi Göteborg på måndag och åker till Mayrhofen där vi har hotell i fem nätter. (för två, men går säkert lösa). Vi har planerat att vara hemma igen 10e Januari.

Efter det så tar vi det som det kommer. Om du vill haka så säg till.

Olangu sa:
Jag åker från Stockholm på söndag, sen lämnar vi Göteborg på måndag och åker till Mayrhofen där vi har hotell i fem nätter. (för två, men går säkert lösa). Vi har planerat att vara hemma igen 10e Januari.

Efter det så tar vi det som det kommer. Om du vill haka så säg till.
Sorry för segt svar. Tack för erbjudande, låter helt extremt trevligt. Denna gången passade det inte perfekt, men underbart att få ett svar! Ha det gött på resan, så ses vi säkert en annan gång på berget!

/Tove

Lugnt! Spontanitet ska premieras.

Tyvärr missar du inte så mycket, är fan barbacke här nere. Förutom på glaciären så är det bara kanonsnö så långt ögat kan se.

Just nu planeras en resa till USA någon gång i mitten på februari. Som det ser ut nu så kommer vi hyra en enorm husbil och tuffa runt i trakterna kring Mammoth. Vi är två personer men behöver två till för att fylla husbilen. Nordamerika har tack vare El Niño en fantastisk säsong. Detta kanske kan passa bättre?

Har du hittat något redan ? Är också sugen på att åka iväg någonstans, men vet inte vart eller när eller hur länge :)

Någon som är sugen att hänga med till alperna v1? 4-10 jan..? Tänkte åka UPCA till ValT men är flexi :D Åker man buss så kostar en v 10 000 men då ingår allt, mat, buss dit, osv så bara den ev bärsen man påkostar själv.

Olangu sa:
Lugnt! Spontanitet ska premieras.

Tyvärr missar du inte så mycket, är fan barbacke här nere. Förutom på glaciären så är det bara kanonsnö så långt ögat kan se.

Just nu planeras en resa till USA någon gång i mitten på februari. Som det ser ut nu så kommer vi hyra en enorm husbil och tuffa runt i trakterna kring Mammoth. Vi är två personer men behöver två till för att fylla husbilen. Nordamerika har tack vare El Niño en fantastisk säsong. Detta kanske kan passa bättre?
Å herregud vilken dröm det låter som! Segt med barbacke i österrike men med den resan att se fram emot får ni inte lov att klaga!

Jag börjar jobba i mitten av januari och drar till mexico på jobb i februari = FAN det går inte. Men er vill jag stick to ändå.

Nu har jag i alla fall en repa i åre och en i tandådalen att se fram lite emot - men det är inte så mycket att skryta om i det här sammanhanget. FIS I RYMDEN, men jag får stå på skidorna i alla fall. Ha det fortsatt fantastiskt var ni än tar vägen!

T

Mada92 sa:
Någon som är sugen att hänga med till alperna v1? 4-10 jan..? Tänkte åka UPCA till ValT men är flexi :D Åker man buss så kostar en v 10 000 men då ingår allt, mat, buss dit, osv så bara den ev bärsen man påkostar själv.
Låter KUL älskar Valle T men nu har jag planerat Åre dessa just dessa datum istället..!

T

Tillbaka
Topp