Nån som provat?

ALFER

Ny medlem
Nån som provat?
Tjena
Tänkte höra med er som kan, vilka friåkningsskidor ska jag köpa,
X-scream, Bandit XX eller
BetaRide 9.22. Banditen och screamen vet man ju att dom är bra men är det nån som provat Atomics friåkningsskidor. Vad tyckte du i såfall? Det är kanske lite roligare att ha ett par som inte alla andra har!?!?!?!

Nån som provat?
Jag har inte provåkt de nya x-scream skidorna men jag hade ett par förra sesången och tyckte de var kass. De är visserligen de roligaste skidor jag åkt på men blir det isigt, eller om du kan åka så du pressar dem lite suger dem...fett.
Bandit XX har jag ett par vänner som kör på och de är nöjda. Visserligen bara skumkärna men ändå. Jag kör på ett pa K2 Explorer som har exakt samma måt och vill man åka lite pist men mest off-pist är de riktigt bra.
Atomic Beta carv 9.22 tror jag är pistvarianten och i det här sammanhanget bara att räkna bort.

Nån som provat?
Vadå "bara skumkärna"? Det är väl inte så att Ross bygger sin teknik på just skum i mångafall eller? Det man skall hänga upp sig minst på i det här fallet är nog ljust skumkärnan.

Nån som provat?
Jag skulle rekommendera att du hyr eller testar de där laggen, jag tyckte inte någon av de tre var nånting att hänga i julgranen.
Prova Head Supercross eller hette de cybercross, fetare och mycket mer lättsvängda, kortare radie och roliga tom. i pisten.

Nån som provat?
Skippa allt vad Salomon och Atomic har, satsa på Fischer Alltrax serie.
Själv kör jag på Fischer Moviestar och dom gör mos av konkurrenterna.
Dessutom är designen jävligt snygg på de nya Alltrax skidorna.

Tillbaka
Topp