Nån som såg The Battle?

Alvis

Ny medlem
Nån som såg The Battle?
Låg och sov mitt på dan efter en hård gårdagkväll och hade satt telefonen på ringning kl. 14 eftersom svt skulle sända från The Battle i Falun. När jag väl vaknade och satte på tv:n fattade jag ingenting- tv-klockan visade 15.00 och programmet hade redan varit. Jag hade givetvis missat att ställa om klockan. Jobbigt, men som tur är så går det i repris i morgon. Missa inte det, den som gjorde samma tabbe som jag!

ps. Någon som såg programmet? Var det bra? Visade de mycket skidor, eller var det bara snowboard? ds.

Nån som såg The Battle?
Det va typ bara snowboard, as lite skidor, typ 5 min av en timma, lite dåligt, men det va iof bara Henke o Jon som åkte skidor!

Nån som såg The Battle?
det var ju en snowboard tävling så du bör va glad att dom visa skidåkning över huvudtaget.
var en hel del galna flyg faktiskt

ha det gott

Nån som såg The Battle?
the battle är ju faktist en snowboardtävling.
Men TV-produktionen var i rörigaste och stökigaste laget. Svårt att få någon överblick på området och upplägget.
Mosesson och Wilhelmsson kickar ju grymt mycket ass.
/sh

Nån som såg The Battle?
Håller med om att TV-produktionen var kass. Knepiga kameravinklar och avståndsbilder... Som tur är så såg man The Battle live!! Och om det har jag bara ett ord att säga: Det-var-GRYMT!!!

Nån som såg The Battle?
Inte visade dom mycket skidåkning i programet. Men ni som var där vet att det inte heller var mycket skidåkning. Jon och Henke åkte inte mer än 4-5 åk var, och inte var det speciellt bra åk heller.. Nej, the Battle är en Snowboardtävling och det var brädåkarna som dominerade där, men det var väll inte konstigt när hela världseliten var samlad??

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp