Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Bestigning av Mt Blanc och skida ner ska vara fullt möjligt hela sommaren väl? Åtminstone skida en bit ner.. Enligt vad jag hört ska det inte krävas klätterkunskaper utan enbart vandring samt hyffsad kondis. Och en guide kanske så man inte hamnar i nån spricka eller så... Någon som gjort det och kan berätta mer?
"MED EN GUIDE ÄR MYCKET MÖJLIGT MEN ÄR DET VERKLIGEN DU SOM HAR VARIT UPPE DÅ?"
- där har du en i sanning väldigt stor poäng! Kör själv nästan alltid utan guide oavsett om det är offpiståkning, topturer eller höghöjdsvandring. Men till vissa grejer kan ju guide vara bra för att minska riskerna. Och så kan man ju lära sig en del av guiden som man sedan kan ha nytta av när man är ute på egen hand. Men jag håller med dig om att det roligaste är att göra det på egen hand.
Men Tignes och Zermatt är väl dina bästa alternativ, jag funtar lite på samma grej... Jag vet att Zermatt skall ha någon form av park på sommaren, de har i alla fall en park uppe på glaciären, frågan är hur den är sommartid...
8
80880899922
Guest
nån som vet var man kan skida nånstans på sommaren i europa?