Nanovalla

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

tinyterje

Ny medlem
Nanovalla
Har någon provat sk "nanovalla", valla baserad på nanoteknologi?

Ska vara mycket enklare att applicera.

Vore kul att höra erfarenheter..

Nanovalla
Åh fan.. Verkar ju lite halvsmart.. Funkar det till utförsprylar med?? Strukturen såg misstänkt likt en längdskida ut.

Nanovalla
En polare testade vallan i våras i Ramundberget med sin brorsa när de åkte bräda.

De behövde bara valla en gång på en vecka och körde ifrån alla!

(De brukar de iofs göra, men ändå..)

Nanovalla
Haha... vilket jävla fattigt försök till marknadsföring! Bara för det så ska jag INTE köpa det.

Nanovalla
Jag tror att nanoteknologiprodukter i allmänhet kommer vara överallt inom fem år.

Det är jättespännande att höra hur olika personer upplever olika produkter, särkilt om de är nya.

Om du hittar någon film om nanovalla får du gärna skicka länken...

Nanovalla
detta gjorde mig nyfiken! funkar detta på extremt torra skidor med? eller är man tvungen att valla dom normalt tills dom fått hyffsat belag?

någon som vet?

Nanovalla
Vet inte riktigt...

Har bara testat ett par dagar själv (skidor+bräda) och då på relativt nytt belag.
Det bästa tycker jag är att man slipper mecka med vallajärn och sickla.

Kan inte säga så mycket hur bra det funkar på olika belag och temp osv. Vore kul att höra om nån provat mer..

Det jag vet är att nanoteknologi-medel "bygger/bildar" en ny yta/struktur som sedan blir tätare och hårdare än innan.

Nanovalla
Reklam i forumet är inte tillåtet för företag. Forumet bygger på att personer kan lita på svaren utan att företag försöker agera som privatpersoner och väcka intresse för och sälja egna produkter.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp