P
pizzaaugust
Guest
när är den där nattskidåkningen i åre.
när är det dom ska ha öppet mer änn ett dygn på raken. orkar inte formulera bättre
a du får 100 kr om du åker direkt från när liften öppnar till den stänger 54,5 h senare utan att ta en enda paus .. ( du får pissa i skogen )Pizzaaugust sa:måste försöka ta mig dit. fan va kul o se hur länge man pallar:D.
Det stämmer. Bara 3-5 dar kvar.Kuske sa:Om det nu blir lite kallare det vill säga.. Inte mycket snö kvar här nu!
kallas nattskidåkningen för nabo tåget. de va nå nytt.L_ee sa:august de kallas nabotåget =)
parken till helgen består utav framsmälta bergspartier och varningspinnar som du kan jibba på..Aeplund sa:Är det ngn som har koll på hur parken är då? Om det nu är ngn park alls?
Har själv ingen koll..
Tacksam för svar!
/Anton
eller så gasar du på i 54,5 timmar nonstop och inkaserar en 100lapp som du kan sponsra en tågresa hem på!Aeplund sa:Piss! Ungefär lika bra som att köra ett dropp från garataket to gräs här hemma.. Så då sparar jag hellre mina pengar tills senare på säsongen!
/Anton
möjligt. va ni de killgäng som kom dit rätt sent med massa väskor och grejer och packade upp precis vid liften? lite salongsberusade sådär?Eiirik sa:wuchi! det är rätt att det var klent med åkare men mer ä sju var vi allt . bara i vårat gäng var vi åtta stycken under den tid som du var där.
och vi var i backen hela tiden och åkte mellan halv två och 07.10.
Fast det hade varit kul om det varit fler åkare.
Nejnej det är: "man får inte vara dum, för då kan man bli som Hedlund, eller hur Hedlund?"marer sa:eller så gasar du på i 54,5 timmar nonstop och inkaserar en 100lapp som du kan sponsra en tågresa hem på!Aeplund sa:Piss! Ungefär lika bra som att köra ett dropp från garataket to gräs här hemma.. Så då sparar jag hellre mina pengar tills senare på säsongen!
/Anton
citat snowroller: "man får inte vara dum, för då blir man som Hedman"