Februari torde väl va den säkraste månaden, kanske inte störst puderchans men risken att det inte finns någon snö är nog väldigt liten då.
Har vart i Österrike, Schladming, som ändå int eligger alltför långt från Badgastein om jag inte minns fel :D, under 3 olika år (-00, -01 och -02 tror jag det var) i februari (vecka nio) och det har vart bra med snö varje år, ganska bra med snöfall och puder under iaf de två sista åren.