När får vi se ett sånt här hopp med snö inblandat?

grabben som hade lite för höga tankar om sig själv kanske.. hoppas seriöst inte att han trodde att han skulle komma över.
dock såg det ut som om han skulle kommit en bit om inte bilen fick luft under sig och bromsades upp sådär. samtidigt kul att det i USA som vanligt läggs ner flera miljoner här och där på såna här helt meningslösa "projekt". känns inte som det är här första gången direkt.. och knappast den sista :)

han va ju inte ens nära

behövs nog ett antal snökanoner hehe för ett sånt där hopp

haha, det roligaste är ju att det bara är typ 50 pers som har orkat pallra sig upp ur tv-sofforna för att gått dit å titta på spektaklet... Hade jag organiserat det hela hade jag hoppats på liiiite bättre uppslutning..

ahhahh fan vad fail inte fan klarar man det med den där jävla rampen som bromasr upp farten

det roligaste är ju att han sa''har jag klarat det, är alla nöjda'' haha vilken jävel som tror att han har gjort det^^

Det roligaste (?) är att "han hade tur, han hade bara brutit ryggen. Men det var ingen fara, han hade ju gjort det 7 gånger innan". Att det ens går att limma ihop honom efter så många gånger e ju otroligt.

Tillbaka
Topp