När kommer snön?

Hakman

Aktiv medlem
När kommer snön?
Jag har abstinens, detta håller inte. Nu måste det bli vinter på riktigt i Sverige. Då menar jag inte bara lite snö här och där, utan ett jävla dump i större delen av landet (Göteborg). Den lokala backen är bara gräs, och resten av stan är bara vatten. Man hade sett fram emot den här säsongen så jävla mycket och då fuckar vädret sig, det håller inte.
Det har sina tydliga nackdelar att komma hem från åkning i snöigare delar av världen...

När kommer snön tror ni?

peace

När kommer snön?
Ja. håhåjaja...då var det dags igen..en dump på 2 decimeter. Vi börjar väl närma oss 130cm..snöskottning..igen..sen kanske lite offpiståkning på Dundret...nåt måste man ju göra..

När kommer snön?
Jag läste nånstans att meteorologerna säger att en normal vinter börjar till helgen och kommer att hålla i. Det kunde komma en del snö i södra sverige. Hoppas det stämmer...

När kommer snön?
Jag vet inte vart ni är men i Åre så är det full vinter och bättre på skutan än vad det brukar se ut så här års!

När kommer snön?
Vi får hoppas på att snön kommer till helgen!!!! som några säger annars vet ja inte va ja gör ! .. har väntat hur JÄVLA länge som helst på den ! peace xD

När kommer snön?
nu är det faktiskt bra i luleå i alla fall.. eller det går att åka :P jag ska till måttsund nu. hejdå :)

När kommer snön?
Jag har inga problem med snön den har kommit men jag förstår inte vad problemet är.
Ibland blir jag riktigt sur! Hehe!

Micke_19

När kommer snön?
Jag har skid- och snöabstinens typ 10 månader om året här i Skara. Man kanske borde fly från jorden eller nåt?
Heja stormen säger jag, bara den har med sig lite snö snart också så skulle det vara perfa :-)

Tillbaka
Topp