Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
När kommer snön?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 1694" data-attributes="member: 10565"><p>Jag var uppe på snasahögarna en agusti dag 1998. Jag och två till var och vandrade och skulel bestiga toppen för att veta vart man skulle kunan åka på vintern. Men de blåste 15 m/s och vi hade 30 meters sigt så det gick inta att se särkilt mycket men till toppen kom vi. Sedan gick vi vidare och kom till Sylarna där kan ni åka året runt pga av att det ligger en glaciär här. Utrustnig finnsa att hyra på sylarna om man vill åka. </p><p></p><p>MVH Fredrik</p><p></p><p>PS. Går i skolan cp skolan som gör att man inte hinner åka skidor. Men ska upp till tänndalen i två veckor och åka i mitten av novemner</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 1694, member: 10565"] Jag var uppe på snasahögarna en agusti dag 1998. Jag och två till var och vandrade och skulel bestiga toppen för att veta vart man skulle kunan åka på vintern. Men de blåste 15 m/s och vi hade 30 meters sigt så det gick inta att se särkilt mycket men till toppen kom vi. Sedan gick vi vidare och kom till Sylarna där kan ni åka året runt pga av att det ligger en glaciär här. Utrustnig finnsa att hyra på sylarna om man vill åka. MVH Fredrik PS. Går i skolan cp skolan som gör att man inte hinner åka skidor. Men ska upp till tänndalen i två veckor och åka i mitten av novemner [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
När kommer snön?
Tillbaka
Topp