när öppnar parken

när öppnar parken
Skickade ett mail till åre och frågade, svaret:

Tyvärr så kan jag inte ge dig något svar på din fråga. De håller
fortfarande på med att spruta snö och bygger hoppen så att de ska
vara så bra som möjligt då de öppnar. Det finns redan nu en hel del
rails i Bräcke och de har fått till två lite mindre hopp i Rödkullen.
De jobbar febrilt på att få igång hopp-parken i Bräcke så fort som
möjligt.

Med vänliga hälsningar
Alina, SkiStar Åre

när öppnar parken
Till helgen öppnar dom ÅRE DREAM PARK.
Ena linjen svart blir det 2 stora hopp 2st corners och ett apberg slutar med en wallride 5*4m.Bräckemyren är det mindre hopp,rails,boxar,. och plastrails mm. Bräckefallet den röda linjen lite mindre hopp,rails och en halfpipe.

när öppnar parken
ÖHe. satan vilken park dom har byggt ihop i bräcke!!!.... helt sanslöst. Tog en och en halv dag innan jag vågade mig på hoppen. De är ju gigantiska! Jag blev smått överraskad över hur bra de var när jag provade. Det var ju inga problem att ta sig över!

/Göte

när öppnar parken
nu är de så att jag är kraftig amatör när de gäller hopp o rails o sånt så idotförklara inte mig..

Men hur gör man för att de inte ska göra så förjordat ont i fötterna när man landar...

Jag åker Slalom....

/lagom puckat wannabe

när öppnar parken
jag tycker jämt att åre är seg med att öppna snowparken, men den bör nog vara öppen till sportlovet vecka 9... :D

när öppnar parken
fredrik b inse att han har postat inlägget under "Åre" det säger väl förmodligen vilken park han menar...

när öppnar parken
Jibbern_toffe: Är det inte så att Rödkullen är grönt, Duveds park grön och röd.. och att bräcke området är svart!
har för mig att jag läste de i senaste numret av Åka skidor!
Rätta mig vid fel..

när öppnar parken
Såhär är det:
Parken är öppen nu!

I Bräcke finns det två linker att välja:
Röd: Om du hoppar av liften halvvägs hittar du ett hopp och en rail för oss dödliga. Den kommer ner på bräckemyren sen där det kommer boxar och rails och ett hopp och avslutas med C-rail både plast och metall.

Svart: Kolla inlägget nånstans ovanför, bra beskrivning.

Grön: Hoppen i Rödkullen som står kvar som vanligt. (Såg det inte igår, men det ska stå kvar)

Kolla in
http://www.skistar.com/are/
och in på Åre Dream Park.

Kolla också
www.dreams.se
där de kollar in alla sveriges Funparks!

=Calle=

Tillbaka
Topp