Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När ska jag åka till alperna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="plaisir" data-source="post: 84602" data-attributes="member: 43030"><p>Hej! Vi är fyra tjejer som ska åka vecka 14, alltså första veckan i april till Val Thorens. Det är billigare och ännu inte helt uppbokat, men ändå är säsongen inte slut ännu. Ett plus är ju att det är soligare, och Val Thorens ligger ändå så pass högt upp att snön ligger kvar (hoppas jag). Det lär ju vara party, massa säsongare är kvar då, och man kan åka skidor i Val T ända till mitten av maj! Om du åker i början av året är risken större att du kommer frysa o att det kommer vara dåligt väder. So long // Sofia</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="plaisir, post: 84602, member: 43030"] Hej! Vi är fyra tjejer som ska åka vecka 14, alltså första veckan i april till Val Thorens. Det är billigare och ännu inte helt uppbokat, men ändå är säsongen inte slut ännu. Ett plus är ju att det är soligare, och Val Thorens ligger ändå så pass högt upp att snön ligger kvar (hoppas jag). Det lär ju vara party, massa säsongare är kvar då, och man kan åka skidor i Val T ända till mitten av maj! Om du åker i början av året är risken större att du kommer frysa o att det kommer vara dåligt väder. So long // Sofia [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
När ska jag åka till alperna?
Tillbaka
Topp