Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
När trivs löss?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="garra" data-source="post: 242578" data-attributes="member: 69910"><p>Ja, jag har upplevt detta helvete. Har precis fått löss från min lillebrors äckliga små smutsiga kompisar. Har fått sprutt på dreadsen och haft dem sedan lite mer än ett år ungefär. Står i valet och kvalet om jag ska utsätta mitt stackars hår för hemska kemiaklier på apoteket eller om jag helt enkelt ska kutta av det. Men tippar på första alternativ. </p><p></p><p>R00bert, har du tips på hur man blir väck med löss med dreads? Det mesta jag läst hittills kräver luskam, och det är ju uteslutet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="garra, post: 242578, member: 69910"] Ja, jag har upplevt detta helvete. Har precis fått löss från min lillebrors äckliga små smutsiga kompisar. Har fått sprutt på dreadsen och haft dem sedan lite mer än ett år ungefär. Står i valet och kvalet om jag ska utsätta mitt stackars hår för hemska kemiaklier på apoteket eller om jag helt enkelt ska kutta av det. Men tippar på första alternativ. R00bert, har du tips på hur man blir väck med löss med dreads? Det mesta jag läst hittills kräver luskam, och det är ju uteslutet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
När trivs löss?
Tillbaka
Topp