När vet man att man sitter FÖR mycket på Freeride?

Setermaan sa:
Nu har jag det slutgiltiga svaret:
När man är 11 år och trots att man får "GhettowankstaLuL3" raderad så gör man en ny
"Slalom_grillz" inte bara en utan många gånger. Ingen verkar se nåt samband mellan åldergräns eller raderade profiler heller -.-
hahaha, klockren

jeppenator sa:
såhär ligger de till, jag har ganska bra erfarenhet inom området skulle jag vilja påstå..

MAN KAN INTE SITTA FÖR MYCEKT PÅ FREERIDE? de är en internetsida.. de är ju som å fråga "när smsar man för mycket?"

de finns inge svar.. sen är de ju personligt.. om man sitter så mycket att man låter bli att gå till skolan eller typ gå ut å göra mat, då har de väl gått för långt.. men man kan inte överdosera freeride.. de går bara inte ;)
Jeppe hela du är en överdos av freeride:)

Men sitt så mycket du vill! Tills mor din blir så arg så hon sliter ut datorn ur el-uttaget och suttar den i huvudet på dig så du flyger ut ur fönstret och störtar 4a våningar ner mot döden... Olyckligt vis så vart du bara förlamad i benen så inge mer skidor för dig.. Men du kan ju fortfarande sitta på freeride:)

puss

Man vet att man sitter för mycket på freeride när man skapar en sån här fruktansvärt onödig tråd. Men keep it up jag har skapat lika onödiga jag.. Om du gillar freeride så fortsätt
peace

När ens namn slutar på nator... då har man allt blitt aldelens för robotlik! (hehe)

jag tror helt ärligt att jag sitter för mycke vid freeride. efter att ha läst den här tråden.

när man slutar spela C.S. :D

nä men här tråden va fett skön, ja får värsta bra samveta när alla maxar loss :)

245ajx1.jpg

Tror jag spräckt gränsen nu...

(tack jeppe för hjälpen)

jeffa du vet att man kan gå in under min profil och välj att ta bort mail när nån skriver i gästboken?

Snödjup

Tillbaka
Topp