Tjena! Jag har själv bott i Narvik under två års tid så jag kanske kan hjälpa till. Frågan är hur mycket du är villig att pröjsa för boendet. Det finns ett ställe där besökande militärer brukar slagga när dom har övning i området, ring det norska militärväsendet och fråga. Annars finns det en camping strax utanför centrum åt Bjerkvik-hållet. Om du pesetas så är hotellet bredvid Sten & Ström-gallerian gjutet. Bättre än så blir det inte i Narvik. Vad jag också kan tipsa om är ett lite enklare hotell precis uppe vid backen. Tyvärr vet jag inte vad det heter. Jag kan dock beskriva det. Byggnaden är byggd i ett plan och har röd fasad. Dom har även resturang, barservering i byggnaden. Byggnaden ligger 100 meter från liften. Om du tar bilen från centrum upp mot fagernesfjellet så ligger stället precis innan skidparkeringen till höger. You cant miss it!
Jag vet inte om jag hjälpte dig så mycket eftersom jag inte kommer ihåg namnen på ställena. Hoppas det löser sig ändå! Narvik är kanon om det finns nog med snö.