Narvik

Narvik
Hej Jannah, Narvik kan starkt rekomenderas under förutsättning att det finns snö, säsongen är kort. Fallhöjd på dryga 1000 meter slår det mesta, branta backar med en fantastisk offpist om vädert är med dig och en utsikt över fjordar med öppet vatten. Det är skidåkningsminnen som jag och mina polare inte glömmer. Det finns säker någon hemsida att kolla in läget där (snöläget)

MatsE

Narvik
Hej Jannah! Jag kan starkt rekommendar Narvik, åker dit i övermorgon... Men det hänger mycket på väder och vind, i bästa fall fantastisk off-pist åkning, i värsta fall står liften stilla.

Mvh
Stradi

Narvik
Hej Jannah! Jag kan starkt rekommendar Narvik, åker dit i övermorgon... Men det hänger mycket på väder och vind, i bästa fall fantastisk off-pist åkning, i värsta fall står liften stilla.

Mvh
Stradi

Narvik
Åhh fan! Jag svär på mammas mat att det är den grymmaste åkningen i hela jävla norden! Dock har normännen ingen som helst koll på vädret. De regnar ta mig fan hela tiden! När det mot alla odds är sol är Narvik en sjuhelvetes lekstuga. Åk inte dit! Om ni ändå drar dit, se till att dra till källaren på typ Scandic Hotel och låt bögarna underhålla er.

Narvik
Funderar också på att dra dit.
Men var ska man bo. Man vill ju inte bo flera km ifrån backen.
Har hört att Nordlandia Narvik ligger nära, stämmer det?
Några andra förslag.

Tillbaka
Topp