Nästa års skidor(mer bilder)

I första länken så ligger det massa fel i. Alltså fel namn, fel grafik med mera..

//H

Senast ändrad:
Ar6 erna va ju tiiix:D..
men Tanner hall pro model tar alllt!!!!! så cleaaan,, och vegas fly lr va dom heter som japanen kör på.. så snyga

rastaaa

k2 fujative är grymt snygga.
armada ar6 är speciella men snygga.
tycker salomon är helt ute och cyklar, men SPK var snygg

Armada ar6 va insane! helt galen grafik ! villhavillhavillhavillha

ar6 = sjukt snygg grafik och det verkade även va sjyssta mått

sen så kan man inte annat en dregla över lines puderlagg typ bacon eller ep pro, kolla bara flexen :D

Hellbent är grymt skön i puder. Ar6 funkar oxå. Line skidorna är mina favoriter. Är riktigt sköna att åka på.

//H

ar6orna var grymt snygga !
k2s var ju en ganska stor besvikelse men silencern den vita och pe va ju bra :!

Hmm hur kan du se att en skida ser skön ut? Skulle vara intressant att veta. Jag kan ju säga att de är sköna då jag har åkt på de!

//H

Hasse sa:
Hmm hur kan du se att en skida ser skön ut? Skulle vara intressant att veta. Jag kan ju säga att de är sköna då jag har åkt på de!

//H
sluta vara sån bitch hasse. han kanske har testat förra årets modeller?!

btw, line invader var fiina. men dom skulle funnits i en längre modell änn 178. 181 skulle vara ultimat :)

Får man låna tråden och fråga om någon vet vilka affärer / svenska sajter som kommer ta in Line nästa år? Syftar på Prophet serien.

Senast ändrad:
CrashX sa:
Får man låna tråden och fråga om någon vet vilka affärer / svenska sajter som kommer ta in Line nästa år? Syftar på Prophet serien.
wwws.steepstore.se har väl varit den enda äffären iår som har haft line vad jag har sett. maila dom och fråga

Ekdahl: Det är en helt ny skida så jag tror inte han har testat den. Är bara så less på alla som tycker att en skida är bra för den ser snygg ut. Man kan ju inte uttala sig innan man har test eller hur? Och sluta vara en bitch själv ;)

Angånde Line så är det K2 som säljer dom i Sverige så det lär ju komma till flera affärer nästa år. Så tyvärr så lär man ju få se de överallt då.

//H

Hasse sa:
Ekdahl: Det är en helt ny skida så jag tror inte han har testat den. Är bara så less på alla som tycker att en skida är bra för den ser snygg ut. Man kan ju inte uttala sig innan man har test eller hur? Och sluta vara en bitch själv ;)

Angånde Line så är det K2 som säljer dom i Sverige så det lär ju komma till flera affärer nästa år. Så tyvärr så lär man ju få se de överallt då.

//H
han kanske har testat alla utom den nyaste? visst, kan hålla med dig att folk snackar väldigt mycket nu för tiden om att den skidan är så bra osv utan att dom har testat den.

men man kan ju endå få rätt bra humm om hur skidan är med alla recensioner och fakta som finns nu för tiden.

men fan vad trist att line kommer säljas överallt, men det är ju bra för dom. för dom gör faktiskt riktigt sköna skidor (har testat några) och bra skidor. sedan så gillar jag line för dom verkar verkilgen lyssna på vad skidvärlden vill ha.

ekdahl: Jo han kanske har testa de gamla men de är ju inte lika de nya alls så. Och recensinoner på Hell Bent finns det inte så många av.

Line gör ju faktiskt sjukt sköna skidor. Har testat 3 olika modeller av nästa års skidor och alla är grymt sköna.

//H

Äre ingen som ser att völkl är lätt snyggast av alla? speciellt wall och bridgen. och dom nya marker bindningarna är ju så jävla nice!!

Fränt
Nästa års Anon goggles till höger om zebra
lillesyrran har såna
Fick dom av TJ på JOI/E

TJLisa.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp