Nästa års skidor

Nästa års skidor
mycket ny design blir det. men jag vet inte om jag gillar det salomon håller på med riktigt (nrä det gäller grafiken).. men det kanske går över.

Nästa års skidor
jo salomon ser förjävliga ut. Är vi inte knäppa igentligen! Sitter och tokstirrar på nästa års design och om man ska va ärliga så har spelar detta rätt mycket in i vilka skidor man kommer köpa. Men det känns inge vidare med fula skidor....

Nästa års skidor
håller med ovanståeende, Man ska ju köpa den skida som passar en inte den som är snyggast.
Va på stadium igår och såg en som köpte ett par monster bara för att dom matchade pjäxorna :P

Nästa års skidor
Robbott, vad pysslar du med? Har du varit och tagit länken från den andra tråden med exakt samma budskap och med exakt samma innehåll? Får man fråga varför du gör detta? Få några användare att tro att du är väldigt uppdaterad när det gäller skidnyheter och att du har koll på allt i skidvärlden? För det har du tydligen inte...

Nästa års skidor
carled? Den länken som fanns i forumet var för 2005 års skidor (av det jag hittade). Så jag sökte på skipass och hittade detta. Sry ifall jag tog samma länk som nån annan. Missade den isf.

Nästa års skidor
line, rossignol och 4frnt hade sjukt snygg grafik ! Lite besviken om att inte pocket rocketen fanns med =(

Nästa års skidor
kan meddela att nästa års seth pistol är rejält snygga även i verkligheten..var med en kompis i kittelfjäll förra veckan som kör på dom..beställda från tyskland..

i övrigt har jag en förkärlek till dynastars design..nästa års tm överträffar årets i snygghet!

Nästa års skidor
hade tillfälle att testa lite -06 skidor i kläppen, och salomons gun vart en stark kandidat till mina nästa års skidor fast att den är skitful!
grym länk!

Nästa års skidor
Salomon 1080 var ju fett najs :P

Men en grej fattar jag inte, har juniorskidorna head mad_trix JoJo bytt namn till Head mad_trix mojo 70, osv?

Nästa års skidor
jns: 1080 Gun ersätter PR till nästa år, är i stortsett samma skida men med lite uppdateringar som det brukar vara varje säsong.
Salomon har ju valt att göra om lite bland sina modeller, Scream går ju in under Scrambler serien till nästa år och det var väl så dom valde att göra med PR åxå fast dom slängde in den under 1080 serien istället.

Nästa års skidor
Såg någon med nästa års public enemy i Kittelfjäll i helgen, riktigt FETA!

Nästa års skidor
Jag horde något om en lab modell på Salomon Gun! Annars är väll Gun åt jbb hållet. Någon som har koll på vad Salomon erjuder i freeride väg? Scream börjar bli rätt gammal liksom.

Tillbaka
Topp