* Min fd granne och mkt goda vän är "bästa" kompis med Kungens jägare. Han heter Peter.
* Jag vad på samma strand (grinda) som Börje Salming och hans familj! Hans dotter (tror jag de va?) är mkt snygg :D + Att jag sa åt min polares lillebror (som då var tre år) att han skulle gå å krama börje å be om hans autograf, men han vågade inte.
* Min brorsas polares moster är Tjorven i Saltkråkan!!!
* Min morfars bror har skrivit många böcker om skog och träd å sånt.. haha
* Min brorsas andra polare medverkade i flera Adam och Eva filmer (asså adam å eva närom var små)
* Min pappa känner och har utbildat SkiStars chef, Åres chef, Åre-skidskolans chef samt några andra i samma kategori

(tack vare det fick jag Praoa som snowboardlärare 3 veckor i Åre)
* Min polares mamma gick i samma balett-klass (tror jag de va?) som Mikael Persbrant!!!!!!!!!!!!!!
* Min polare var med i "förfilmen" till Söndagsöppet för länge sedan, samt medverkade han och hans syrra i Bollibompa! Dem spelade fotboll med programledaren m.m...
* Min Pappas kompis flickvän är bästis med prinsessan Madelene! Madelene även gudmor till hennes barn! (jag kan ta fel på madelene och viktoria, men jag tror inte det.) Flickvännen är för övrigt en känd skådis =) .
* Jag har bott granne med Sussane Reuter, skådisen u know.
* Jag åkte bredvid Jon Olsson i Åre när han + en kamera-nisse körde offpist =)