Nästan kändis?

Nästan kändis?
1.Varit på toa och pissat samtidigt som KUNGEN!
2.Nuddat Henke Larsson, Alexander Östlund och Kim Källström, var med i tidningen vid samma tillfälle!
3. Åkt skidor med Pernilla Wiberg!
4. Bott granne med Jonas Klasson
5. Polare med Mikael Roos, sveriges bästa juniorbågskytt!
6. Nuddat hans som är med i burger king reklamen och säger "Nice"

Nästan kändis?
min polare åkte på samma flygplan som Ernst från torpet lr va han e från. ohh jää status !!
såg Atlas på cypern me non blondin hehe, då såg han nöjd ut.

men att skriva att man sett lr träffat kändisar är inte att vara nästan känd de är när man läser att nogon i här skriver att dom träffat en själv. skulle då jag säga haha
Lol

Nästan kändis?
För att utöka och visa hur häftig jag är måste jag tillägga, utöver att jag har snusat med Jonet:
Min kompis frugas föräldrar bor granne med Sommartorpet-Ernst son!

Nästan kändis?
men snälla kan inte all bara lägga ner den här tråden nu. börjar bli lite tjatigt, palla skryta om ngt som man gjort. de e lixom inte vad man har gjort utan vad man gör med sitt liv som är de viktigaste.

lr ja de två hänger väl egentligen ihop, lol

plz kan ingen admin blocka denna tråd?

Nästan kändis?
men lilla söta zweetchuck, ingen tvingar dig att använda din dyrbara rörelseenergi på att klicka på länken in till den här jäkla tråden, och om nån nu gör de så kan du väl blunda, men om denna nån då håller upp dina ögonlock så kan du väl försöka å läsa å skratta lite åt alla dumma skaer som sägs...

prova, det är värt de

Nästan kändis?
chill om du tog de personligt hyllengren.
och tro mig, ja vet hur man skrattar ;) jag e no stranger till att ha kul.

men de e bara att denna tråd har vart uppe sen november eller något. börjar bli lite tjatigt.
plus att jag vet inte hur man slutar få mail angående en tråd. så ja har fått ngra stycken sedan november om man säger så :)

ede inte förståligt?
ps. ede bara jag eller har alla på den här sidan blivigt agressiva och fientliga så fort man säger ngt som ngn inte gillar?

de va en tråd om att alpina lifsstilen va som alkoholberoende etc. jag börjar fan tro på den smörjan

Nästan kändis?
1. har sålt jultidningar till håkan hellströms föräldrar
2. Ljubomir Vranjes kastade en vollyboll i mitt huvud när jag var liten :P

Nästan kändis?
1. har sålt jultidningar till håkan hellströms föräldrar
2. Ljubomir Vranjes kastade en vollyboll i mitt huvud när jag var liten :P

Nästan kändis?
Jag har spelat tennis mot Roger Federer inför flertalet åskådare i kunglika tennishallen i stockholm. För er som inte vet vem det är så är det världens nu bästa tennisspelare.

Nästan kändis?
men zweetchuck fråga johan hur man gör för o sluta få mail, jag är ganska säker på att han vet hur man gör eftersom han har gjort hela denna underbara sidan

Nästan kändis?
* Min fd granne och mkt goda vän är "bästa" kompis med Kungens jägare. Han heter Peter.

* Jag vad på samma strand (grinda) som Börje Salming och hans familj! Hans dotter (tror jag de va?) är mkt snygg :D + Att jag sa åt min polares lillebror (som då var tre år) att han skulle gå å krama börje å be om hans autograf, men han vågade inte.

* Min brorsas polares moster är Tjorven i Saltkråkan!!!

* Min morfars bror har skrivit många böcker om skog och träd å sånt.. haha

* Min brorsas andra polare medverkade i flera Adam och Eva filmer (asså adam å eva närom var små)

* Min pappa känner och har utbildat SkiStars chef, Åres chef, Åre-skidskolans chef samt några andra i samma kategori :) (tack vare det fick jag Praoa som snowboardlärare 3 veckor i Åre) ;)

* Min polares mamma gick i samma balett-klass (tror jag de va?) som Mikael Persbrant!!!!!!!!!!!!!!

* Min polare var med i "förfilmen" till Söndagsöppet för länge sedan, samt medverkade han och hans syrra i Bollibompa! Dem spelade fotboll med programledaren m.m...

* Min Pappas kompis flickvän är bästis med prinsessan Madelene! Madelene även gudmor till hennes barn! (jag kan ta fel på madelene och viktoria, men jag tror inte det.) Flickvännen är för övrigt en känd skådis =) .

* Jag har bott granne med Sussane Reuter, skådisen u know.

* Jag åkte bredvid Jon Olsson i Åre när han + en kamera-nisse körde offpist =)

Nästan kändis?
Måste skryta lite jag med:

1. Mammas kusin Beatrice (kläddeisgner och fotomodell) är gift med Rickard Sjöberg (pragramledare för "Postkodmiljonären").

2. Min syssling farsa är Rickard Sjöberg

3. Leif Loket Olsson har hälsat på mig.

4. Nuvarande programledaren för Bingolotto började snacka som fan med mig när jag var crew bakom scenen på ett gig han hade. (han är övertrevlig)

5. Farmor är nära kompis The Cardigans Ninas morsa.

6. Jag har dansat till Las Ketchup i storbilds tv:n i Kinnarps Arena för 4 år sedan (lol)

Nästan kändis?
Jag har slagit en straff på Andreas Isakson när jag va typ 8 år (och gjort mål) :D

Lyftit Stanley cup - bucklan. ( nästan iaf)

Sett Ingemar Stenmark i backen som är uppkallad efter honom i i tärnaby.

Träffat Martin Dahlin och fått hans autograf på stadshagen i sthlm.(d va samtidigt som när jag slog straffen)

Min farbror har varit värdsmästare i karate.

Min farfar har jobbat för kungen.

Min farsas kusin är fredrik berling som bl.a. va reporter i richter för ett antal år sedan

Edit: tog bort flera som inte va tillräckligt bra och ändrade uppgifterna om min farbror, han va tungviktsmästare och inte juniorvärldsmästare.

Senast ändrad:
Nästan kändis?
humm. bra. men jag vinner nog!
*Lee-Britt från paradise hotell är en av mina bästa vänner
*Anna Ottosson är tillsammans med min brorsa
*Simon Dumont hoppade i min säng
*Boyd Easley bowlade med mig
*Och jag ska dansa på Jon Olssons och Jacob Westers tävling i Åre!
moahahaha

Nästan kändis?
Okej, okej ja kommer inte på allt nu men den första tar ju alla;

- Har haft Pernilla Wibergs mamma (Margaretha) som lärare
- Åkt flera gånger i samma backe som Pernilla Wiberg tränade i
- Träffat Pernilla Wiberg
- Min mormor umgås med Peter Harrysons familj
- Min farsa har träffat alla i melodifestivalen 2003
- Ja har autografer från alla i melodifestivalen 2003
- Min farsa känner Blossom Tainton
- Jag har träffat Afrodite
- Har Hans Fahlén och Kristin Kaspersens autograf på samma papper (skrevs innan de officiellt blev ihop!)
- Har pratat med Kenny Bräck
- Träffat svenska fotbollslandslaget
- Jag har sett Paris Hilton helt naken och när hon... ...ja ok ja tror ni alla har det oxså ;)

Nästan kändis?
Alltså grabbar.. min bäste kompis (alexander) är brorsa till världens bäste thaiboxare.. (rickard nordstrand). Jag har känt rickard sen 6-årsåldern och träffar honom minst 2 gånger i veckan när jag umgås med hans lillebror.. Han har lärt mig att slåss som värsta chipchoppen och jag skulle flå skinnet av er innan ni hann öppna ögonen efter den första smällen jag gav er..
Vi sågs vid hans sida när vi kom in på förhandsvisningen av " a bittersweet life". Vill bara säga att vi var två 16-åringar som kom in före alla snobbiga östermalmare som stod uppklädda utanför Stockholm Parks bio torsdagen den 23:e februari.. vi fick en rundvisning av rickard och fick sedan sitta vart vi ville i salongen.. Vi fick också hälsa på en del andra kända personer i hans omgivning, bla Jörgen Krut (haha värsta balla personen det där)
Iaf, DET kallar jag att känna en känd person....
Så alla ni som sett tex Jwester elr Jon Olsson och menar att ni då "känner han" kan ju bara gå och lägga er.. haha...

Nästan kändis?
var me i disneyklubben när de begav sig på tidigt 90-tal.. apropå dileva alltså som ngn nämnde.. han va nämligen där å sjöng falskt.. eva röse, fru Bah å johan "flint-kalle" pettersson svarade för programlederiet...

Nästan kändis?
ja känner barbro holmbergs syster o barbro holmberg sj o hon ha hållt mej i famnen o kramat mej när ja va en baby o mina föräldrar brukar umgår mee barbro holmbergs syster (Eva Boman)

Toppa???

Nästan kändis?
Pappa var med i en av de första snowboard filmerna som gjordes ..

Och jag e bäst..

Senast ändrad:
Nästan kändis?
1. Pappa har samma bankomat som Anders Lundin

2.Har ropat kassa jävel till carola under spelning i Dalhalla fick en konstig blick av henne.

3. Robert Ashberg har gått förbi mig + 2 till när vi var små och mumlade att vårat bord på resturangen var jävligt ner geggat.

4. Känner en som har träffat Zlatan

5. Har träffat Sveriges största mytoman.

6. Kompis med en vars bror var med i svenska juniorlandlaget i skidor.

7. Träffat Affe i farmen eller vad han heter på Gotland

8. Bajsat mest gånger på en natt utan tvekan! :D

9. Känner en som vars pappa är kompis med Ghostriders pappa.

10. Blivit jagad av turkar i Solna kom med i tidningen på första sidan.

11. Spelat pingis med skolministern.

12. Skolministern har använt mitt pingisracket.

13. Äger en av Tommy Aldridges trummpinne som han råkade kasta ut i publiken under drum clinicen i Hagaskolans aula.

14. Har åkt på samma plan som Christer ulfbåge eller vad han heter och om ni ville veta så hade han köpt en hel den sprit på den resan.

Tycker att de va ett ganska starkt bidrag eller inte....

Nästan kändis?
jag har kommit med i lokaltidningen 4 ggr:D

spelat tennis me pim pim johansson

skakat hand med björn borg

pratat med andre agassi på stockholm open i baren

min kusins kompis fick jon ollsons skidor

den som slår detta är mycket känd

Snödjup

Tillbaka
Topp